Martyna Wojciechowska przekazuje stery w National Geographic. Agnieszka Franus nową naczelną!
18 stycznia br. Nową Redaktor Naczelną miesięcznika National Geographic Polska oraz National Geographic Traveler zostanie Agnieszka Franus. Martyna Wojciechowska, która przez ponad 10 lat szefowała National Geographic Polska i National Geographic Traveler Polska, od dzisiaj zaczyna realizowanie kolejnych, wspaniałych pasji.

- Agnieszka Franus
- Martyna, ogromnie Ci dziękuję za ten czas spędzony z nami. Twoja energia, zaangażowanie, profesjonalizm i wielki entuzjazm codziennie zarażał nas wszystkich! Praca z Tobą to był dla mnie osobiście, i dla nas wszystkich, wielki zaszczyt i niezwykła przygoda. Mocno trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia w realizacji wyzwań, które sobie wymarzyłaś – mówi Edyta Pudłowska, dyrektor zarządzająca m.in. markami National Geographic i National Geographic Traveler.
Nowa naczelna
Agnieszka Franus jest związana z National Geographic od 15 lat, od 12 lat pełniła funkcję Zastępcy Redaktora Naczelnego. Od 5 lat jest również Dyrektorem Artystycznym National Geographic Traveler. Agnieszka z wykształcenia jest geologiem. Jej wielką pasją są podróże ekonomiczne i racjonalne, czyli takie by z określonym budżetem dotrzeć w wymarzone miejsca. Do tej pory odwiedziła ponad 60 krajów. Jest miłośnikiem kuchni hinduskiej i tajskiej oraz właścicielem imponującej kolekcji orientalnych przypraw przywożonych zamiast pamiątek. – Agnieszka zna markę NG od podszewki, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie ona będzie nią dowodziła! – dodaje Pudłowska.
- National Geographic to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. Pod postacią magazynu, wydawanego w 37 wersjach językowych co miesiąc dociera do ponad 60 mln osób, a w innych kanałach do ponad 730 mln. Obecność naszego magazynu w mediach społecznościowych wywołuje 1,6 miliarda reakcji - to tak jakbyśmy oddziaływali na co czwartego mieszkańca naszej planety. Byliśmy obecni przy najważniejszych odkryciach naszej cywilizacji, relacjonowaliśmy niezwykłe wydarzenia, pokazywaliśmy skomplikowaną złożoność świata. Bycie naczelną polskiej edycji to olbrzymi zaszczyt, ale też ogromne wyzwanie. Zadziwianie czytelników i zaspokajanie ich potrzeby ciekawości świata to moje główne wyzwania na ten rok – powiedziała Agnieszka Franus.
National Geographic w Polsce
W Polsce National Geographic jest liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych. Jego średnia sprzedaż za pierwsze trzy kwartały br. wyniosła 31 284 egz. (dane ZKDP). W październiku 2016 roku została odświeżona formuła magazynu, m.in. wprowadzona została nowa szata graficzna oraz nowoczesny design.
1 z 2

Martyna Wojciechowska
Martyna Wojciechowska
2 z 2

Agnieszka Franus
Agnieszka Franus
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa
Mikrowyprawy – idealny przepis na szybki odpoczynek od codzienności
Współpraca reklamowa
Śnieg, słońce i frajda. Czysta frajda
Współpraca reklamowa
Ciepło i komfort w każdym detalu. Odkryj technologię HEATTECH od UNIQLO
Współpraca reklamowa
Jak w zabieganym świecie budować swój balans? Gdzie szukać rytmu? [podcast]
Współpraca reklamowa
Buty na każdy szlak. Odkryj jesienno-zimową kolekcję Alpine Pro
Współpraca reklamowa