Bartosz Zmarzlik x Aztorin. Mistrzowska kampania dla mężczyzn
Dynamika, precyzja, niesamowity talent i ambicje - to wszystko uosabia Bartosz Zmarzlik, podziwiany na całym świecie wielokrotny żużlowy mistrz świata.

Takie męskie cechy są szczególnie bliskie marce Aztorin, której ambasadorem jest ten znakomity zawodnik. Bartosz Zmarzlik po raz kolejny stanął przed obiektywem, a efektem tego spotkania jest najnowsza, prawdziwie mistrzowska kampania marki Aztorin.
Utytułowany żużlowiec jest znany ze swoich pasji motoryzacyjnych, dlatego w kampanii występuje z kultowymi modelami samochodów vintage. Charakteru sesji dodaje niebanalna sceneria - industrialna przestrzeń z kontenerami transportowymi w tle oraz garażowe wnętrza w aranżacji retro.

Całość buduje klimat surowości, która świetnie sprawdziła się jako tło dla Bartosza Zmarzlika w stylizacjach z dodatkami z kolekcji Aztorin - męską biżuterią i zegarkami oraz smartwatchami z logo marki. W kampanii nie mogło oczywiście zabraknąć zegarka z sygnaturą żużlowego mistrza na deklu - unikatowego, zainspirowanego energią czarnego sportu i barwami, w których Bartosz Zmarzlik występuje.

Uwagę fanów tej dyscypliny z pewnością przykuje też smartwatch z możliwością wyboru tarcz w żużlowym stylu. Ambasador marki Aztorin prezentuje także inne zegarki w różnej odsłonie oraz dodatki biżuteryjne. Wśród nich znajdziemy męskie naszyjniki, w tym nieśmiertelniki lub ozdobione symbolem krzyża. Look mistrza dopełniają bransoletki, głównie wykonane ze skóry i stali szlachetnej, a charakteru całości dodają męskie obrączki - oryginalne, o różnych elementach ozdobnych.

Bartosz Zmarzlik jak zwykle zachwyca - nie tylko na torze, sięgając po kolejne triumfy, ale także przed obiektywem. W każdej roli jest autentyczny, łącząc sportowe sukcesy z niesamowitą skromnością i pracowitością, czym uwodzi miliony fanów żużla w Polsce i na całym świecie. To ambasador, który inspiruje do spełniania marzeń, a marka Aztorin od lat kibicuje każdemu ambitnemu mężczyźnie z pasją. Efekty nowej kampanii w postaci zdjęć i filmów już można zobaczyć na apart.pl, podobnie jak prezentowane w niej męskie dodatki.
Materiał promocyjny marki Apart
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Polska niespodzianka w Japonii. To miejsce totalnie zaskoczyło Jakuba „Pateca” Pateckiego
Podczas swojej podróży po Japonii, Jakub „Patec” Patecki trafił na miejsce, które wygląda jak most między Warszawą a Kioto. Polska kuchnia, literatura, a nawet kino – wszystko to w jednej, zaskakująco znajomej kawiarni.
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa