Jeszcze więcej 911 w SUV
Nowy Porsche Cayenne Turbo.

MATERIAŁ PARTNERA
Światowa premiera nowego Porsche Cayenne miała miejsce na 67 Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie. Całkowicie nowy SUV, trzeciej generacji Cayenne, ponownie podnosi poprzeczkę dla sportowych osiągów w swoim segmencie. Flagowy model wyposażony w czterolitrowy silnik V8 biturbo zapewnia moc 404 kW (550 KM). Zwiększona dynamika jazdy opiera się na połączeniu innowacyjnych technologii, takich jak aktywna aerodynamika, w tym spojler dachowy, kontrolowane trzykomorowe zawieszenie pneumatyczne, mieszane opony i nowy hamulec o wysokiej wydajności. Dzięki dodatkowym opcjom, takim jak sterowanie tylną osią lub stabilizacja na rolkach elektrycznych z układem 48-woltowym, SUV może uzyskać charakterystykę jazdy prawdziwego samochodu sportowego. Nowy Cayenne Turbo przyspiesza od zera do 100 km / h w 3,9 sekundy z pakietem Sport Chrono.
Nowa lekka rama Cayenne Turbo łączy w sobie najlepsze z trzech światów: precyzję samochodu sportowego, wygodę limuzyny i możliwości adaptacji pojazdu terenowego. Dla osób kochających podróże to idealna kombinacja. Mamy do dyspozycji sześć ustawianych ręcznie poziomów prześwitu, które potrafią kompletnie zmienić charakterystykę auta dostosowując je do aktualnych potrzeb, oznacza to, że na autostradzie, czy krętych drogach możemy mieć samochód sportowy, a za chwilę na błotnistym stromym podjeździe rasową terenówkę. Jednocześnie poprawia się jego codzienna przydatność w zakresie parkowania i manewrów skrętu, podobnie jak poziom komfortu.
Pierwszy SUV z adaptacyjnym spojlerem dachowym i nowym, wysokowydajnym hamulcem
Ciekawostką jest, że nowy Cayenne Turbo jest pierwszym SUVem, który ma adaptacyjny spojler dachowy jako element swojej aktywnej aerodynamiki. W zależności od położenia, zwiększa siłę docisku tylnej osi, spełnia też funkcję hamulca powietrznego skracając drogę hamowania z wyższych prędkości. Przy pełnym hamowaniu z prędkości 250 km / h SUV zatrzymuje się do dwóch metrów wcześniej. System aerodynamiczny uzupełnia zatem działanie nowego, wysokowydajnego hamulca Powlekanego Porsche (PSCB), który w standardzie znajduje się w Cayenne Turbo. Warstwa węglika wolframu naniesiona na stalowe tarcze zwiększa skuteczność hamowania i odporność na zużycie, jednocześnie zmniejszając ilość pyłu hamulcowego, co oznacza mniej zanieczyszczeń na felgach. Najlepszym systemem w programie pozostaje opcjonalny Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Nowy Cayenne Turbo jest już dostępny w sprzedaży, ceny zaczynają się od 681 080 PLN brutto.
1 z 2

Jeszcze więcej 911 w SUV
2 z 2

Jeszcze więcej 911 w SUV
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Volvo XC60 – najpopularniejszy SUV nadal wyznacza kierunek
Współpraca reklamowa
Podziwiaj polską złotą jesień w czasie podróży SUV-em Mazda CX-60
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa