We the Wave! – II edycja zawodów Cold waves by Porsche już za nami
W czwartek, 4 kwietnia na plaży we Władysławowie odbyła się II edycja największych zawodów w cold water surfingu w Polsce. Kalendarzowa wiosna nie przyniosła taryfy ulgowej; w dniu zawodów temperatura powietrza wynosiła max. 5℃, a wody ok. 2℃. W Cold waves by Porsche wzięło udział 40 zawodników z Polski i Europy, a ich zmagania - mimo szalejącego wiatru i padającego deszczu - śledziło na żywo dziesiątki widzów.

Na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, położonym u samej nasady Półwyspu Helskiego, rozegrana została II edycja zawodów Cold waves by Porsche. Na plaży we Władysławowie stawiło się 24 surferów i 16 surferek z Polski oraz Europy, w tym zwycięzcy zeszłorocznej edycji - Alys Barton i Ian Fontaine. Surferzy rywalizowali w 15-minutowych heatach, po 4 osoby w każdym. Z każdego heatu awansowały 2 osoby z najlepszymi wynikami, które następnie przechodziły do ćwierć- i półfinałów. W finale obu kategorii startowało 4 zawodników – mieli oni 30 minut, żeby złapać jak najlepsze fale i zaprezentować swój styl. Zawody oceniało 3 sędziów certyfikowanych przez International Surfing Association. W tym roku zwyciężczynią kategorii Women Open ponownie została Brytyjka Alys Barton, a zwycięzcą Men Open – Gearóid Mcdaid.

„Na tegoroczną edycję Cold waves czekaliśmy ponad 2 miesiące. Ale było warto! Kwietniowa data nie wpłynęła na warunki zawodów - było zimno i wietrznie, a surferzy musieli zmierzyć się z lodowatą wodą i mocnymi falami. Dla widzów po raz kolejny było to niesamowite widowisko, a dla nas dowód, że Bałtyk jest nieprzewidywalny i że warto realizować szalone marzenia, również te sportowe. Mamy nadzieję, że przed nami jeszcze niejedna edycja Cold waves by Porsche; chcemy kontynuować wspieranie środowiska surferskiego oraz szerzenie wiedzy na temat zimowej odsłony surfingu” – powiedział Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce.
24 godziny w Polsce, niesamowity event dzięki @coldwaves_byporsche, jestem zachwycony, że wygrałem te zawody mimo szalonej pogody. - napisał na swoim Instagramie zwycięzca kategorii Men Open, Gearóid Mcdaid.

“We The Wave” było głównym hasłem kampanii i tegorocznych zawodów Cold waves by Porsche. To ukłon w stronę społeczności surferów i różnorodności ludzi, których połączyła wspólna pasja. Ciągnie mnie do czegoś, co jest trudne, co jest wyzwaniem. - mówi w video z kampanii Ola, absolwentka wydziału Sztuki Nowych Mediów, która od kilku lat dzieli swój czas między surfing i działalność artystyczną. Poprzez Cold waves, marka Porsche zachęca do realizacji sportowych celów i pielęgnowania pasji, bez której łapanie kolejnych fal nie byłoby możliwe. Dynamikę i emocje towarzyszące surfingowi symbolizuje w kampanii elektryczny Porsche Taycan, którego można było zobaczyć również na plaży w formie lodowej instalacji.

Uzupełnieniem kampanii We the Wave są zdjęcia z zawodów – doskonale oddają one atmosferę, która panowała na plaży, surferski klimat w nadbałtyckim wydaniu oraz zmagania zawodników.
Więcej informacji na temat zawodów i zwycięzców na stronie www.coldwaves.pl oraz na profilu @coldwaves_byporsche na Instagramie.
Materiał promocyjny marki Porsche.
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
W Polsce wilki pozostaną pod ścisłą ochroną, wbrew zmianom wprowadzonym przez Unię Europejską
W Unii Europejskiej od grudnia 2024 wilk jest słabiej chroniony, na mocy zmian w Konwencji Berneńskiej. Jednak nasze Ministerstwo Klimatu i Środowiska właśnie potwierdziło, że w Polsce wilk pozostanie gatunkiem ściśle chronionym.
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa