Reklama
Blogerzy w Krakowie

Polscy blogerzy, skupieni wokół kreatywnej grupy twórców internetowych Bloceania, zrealizowali wyjątkową kampanię. Opowiedzieli o Krakowie z dziewięciu różnych perspektyw. Cel? Pokazać Kraków inaczej, w oparciu o emocje i unikatowe, autorskie ścieżki, które oddadzą bogactwo turystyki miejskiej.

Reklama

"Blogerzy w Krakowie", bo taką nazwę nosi projekt, przygotowali dziewięć podróży, dziewięć przewodników i pokazali Kraków w dziewięciu odsłonach. Każdy, w oparciu o to, na czym się zna.

I tak „Kraków zielony i dziki pokazali blogerzy LosWiaheros.pl, „Kraków rodzinny i kreatywny” - TheFamilyWithoutBorders.com, „Kraków dla fotografów” – blogerka banita.travel.pl, „Kraków artystyczny i romantyczny - GdzieWyjechac.pl, „Kraków uduchowiony” – ParagonzPodrozy.pl, „Kraków kulinarny” – AdamantWanderer.com, „Kraków w popkulturze” – StayFly.pl, „Kraków tajemniczy i mroczny” – ZycieJestPiekne.eu, „Kraków nowoczesny i dobrze zaprojektowany” – Wojazer.com.

Pierwsza taka

Wszystko na zlecenie Urzędu Miasta w Krakowie. – Perspektywa blogera na miasto to perspektywa świeża. Mamy w Polsce blogerów niezależnych i kompetentnych, którzy mają szerokie grono odbiorców, ceniących ich rekomendacje – powiedział Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. - Odzew jest bardzo pozytywny – dodał.

Zrealizowane zostały trzy klipy promocyjne, podsumowujące każdy z trzech etapów kampanii. Opublikowano 9 wpisów na blogach, 85 wpisów w social media. Łączny zasięg publikacji na facebooku to prawie 700 tys., prawie 40 tys. odsłon na blogach i ponad 150 tys. zasięgu 3 filmów na Facebooku. Przygotowane materiały zostały przetłumaczone również na język angielski i hiszpański.

Była to pierwsza tego typu kampania w Polsce zrealizowana przez blogerów.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama