Inter Partner Assistance dla klientów Ryanair
Od 1 sierpnia linie Ryanair będą obsługiwane przez Inter Partner Assistance. Klienci irlandzkich linii lotniczych korzystający z połączeń z Polski będą mogli wykupić ubezpieczenie zawierające szeroki zakres usług pomocowych potrzebnych każdemu turyście.
Dokonując rezerwacji biletów na lot liniami Ryanair pasażerowie będą mogli zapewnić sobie dodatkową ochronę. Pakiet oferowany pasażerom obejmie swoim zakresem pomoc medyczną oraz wsparcie w przypadku utrudnień w podróży.
Pakiet zawiera takie świadczenia jak odszkodowanie w przypadku odwołania lotu, opóźnień podróży oraz zwrot kosztów w przypadku rezygnacji z lotu i przy przedłużającym się pobycie związanym z opóźnieniem lotu. Ubezpieczonym pasażerom Ryanair będzie przysługiwała również wypłata pieniędzy w przypadku zagubienia lub opóźnienia w dostarczeniu bagażu. Pomoc finansowa obejmie także przypadek utraty paszportu, dowodu osobistego i kart płatniczych.
Na liście usług z zakresu ochrony medycznej znajdzie się transport medyczny do placówki medycznej, a gdy to konieczne, z powrotem do kraju. Gdy zajdzie taka potrzeba specjaliści z Inter Partner Assistance zorganizują również pomoc dentystyczną pasażerowi z bólem zębów, pokrycie kosztów przedłużonego pobytu spowodowanego problemami zdrowotnymi, transport dzieci chorego oraz wypłatę dodatku na czas jego pobytu w szpitalu.
Sprzedaż pakietów dla pasażerów Ryanair jest efektem międzynarodowej umowy podpisanej pomiędzy przewoźnikiem a Grupą AXA Assitance, której częścią jest Inter Partner Assistance Polska. AXA Assistance ma bogate doświadczenie w obsłudze pakietów ochronnych dla klientów linii lotniczych. Grupa obsługuje w tym zakresie również Sky Europe.
****************************
Inter Partner Assistance (
Więcej informacji udziela: Więcej informacji udziela: Paweł Tabaka, Multi Communications, pawel.tabaka@multipr.pl, tel.: +48 (22) 845 04 36, 664 117 109