Reklama

Ta największa w 175-letniej historii P&G kampania stanowi element partnerstwa pomiędzy firmą a Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl).
P&G rozpoczęło współpracę z Amerykańskim Komitetem Olimpijskim w 2010 roku, w kontekście Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver. Firma podpisała wtedy 10-letnią umowę o współpracy z MKOl, obowiązującą do 2020 r.

Reklama

P&G traktuje sponsoring Igrzysk Olipijskich w sposób szczególny. Wspierając sportowca, wyraża uznanie także dla jego wspaniałej mamy. Na Igrzyska Olimpijskie 2012 w Londynie przygotowano serię filmów „Wychować Olimpijczyka” - wzruszających opowieści mam Olimpijczyków o zmaganiach ich utalentowanych dzieci. W ramach kampanii poświęconej Igrzyskom Olimpijskim w Soczi, P&G po raz kolejny dziękuje sportowcom i ich mamom, prezentując 28 premierowych filmów „Wychować Olimpijczyka”.
Program P&G „Wychowanie Młodzieży przez Sport”
P&G zobowiązało się przekazać 25 milionów dolarów na wsparcie programu „Wychowanie Młodzieży przez Sport”, zmieniającego życie tych, na których mamom zależy najbardziej – ich dzieci. Wiele marek i krajów nieustannie wspiera programy sportowe dla dzieci i młodzieży, dzięki czemu firmie P&G udało się zebrać na ten cel już ponad 8 milionów dolarów.

Igrzyska Olimpijskie 2012 w Londynie
Łącznie w ciągu 17 dni trwania Igrzysk Olimpijskich sportowcy wspierani przez P&G ustanowili 3 rekordy świata oraz zdobyli 42 złote, 28 srebrne i 15 brązowe medale.
Za swoją kampanię P&G otrzymało 55 prestiżowych nagród branżowych, w tym:
9 Złotych Lwów Cannes, dwie statuetki Effie i 5 nagród Sabre.
Kluczowym elementem kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” był spot „Best Job”, ukazujący rolę mamy w wychowaniu Olimpijczyka, ale również młodego człowieka. Reklama otrzymała w 2012 roku nagrodę Emmy dla najlepszego spotu w godzinach największej oglądalności oraz zebrała łącznie 21 milionów odsłon.

Marki P&G w kampanii Soczi 2014
Na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2014 w Soczi, firma P&G sponsoruje sportowców z krajów całego świata, m.in. z Polski, Kanady, Francji, Niemiec, Włoch, Japonii, Rosji, Rosji, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych. Olimpijczycy wspierani są przez ponad 15 marek P&G takich jak Gillette®, Pantene®, Head & Shoulders®, Ariel®, Olay® i Blend-a-Med®. Prowadzone kampanie obejmują liczne aktywności, m.in. współpracę ze sportowcami oraz ich mamami, media tradycyjne i społecznościowe, sprzedaż bezpośrednią. Produkty P&G oznakowane specjalnym motywem olimpijskim trafią do 2 milionów sklepów na całym świecie.

Marki P&G w Soczi
Dzień po dniu, dzięki takim markom jak Ariel®, Fairy® i Lenor®, wioska olimpijska będzie utrzymana
w czystości. W ramach wsparcia dla sportowców w Soczi, P&G upierze około 30 000 ubrań i zapewni ponad 1 000 zabiegów pielęgnacyjnych.

Reklama

Światowej klasy sportowcy wspierani przez marki P&G:
• W kampanii marki Olay® weźmie udział Amerykanka LINDSEY VONN (mistrzyni olimpijska
w narciarstwie alpejskim)
• W kampanii Gillette - Rosjanin ALEXANDER OVECHKIN (Olimpijczyk, hokej) i Duńczyk SVEN KRAMER (mistrz olimpijski w łyżwiarstwie szybkim)
• Pantene i Rosjanka ELENA ILYNIKH (reprezentantka Rosji na Igrzyska Olimpijskie, łyżwiarstwo figurowe) wspólnie udowodnią, że włosy mogą „wygrać z zimą i błyszczeć!”
• Head & Shoulders i Rosjanin EVGENI MALKIN (Olimpijczyk, hokej) pokażą, że można pozbyć się łupieżu i zyskać pewność siebie
• Blend-a-med przeprowadzi kampanię z udziałem sportowców takich jak ALENA LEONOVA (reprezentantka Rosji na Igrzyska Olimpijskie, łyżwiarstwo figurowe) oraz EVAN LYSACEK (mistrz olimpijski w łyżwiarstwie figurowym).

Reklama
Reklama
Reklama