Kolekcja dla Pajacyka
Już trzeci raz polscy projektanci mody jednoczą się na rzecz przeciwdziałania niedożywieniu i głodowi wśród dzieci w ramach kampanii PAH „Świat bez głodu”.

W ramach programu walki z głodem i niedożywieniem wśród dzieci, którego symbolem jest Pajacyk, już trzeci raz najwięksi polscy projektanci mody ubiorą drewniane kukiełki Pajacyka w zaprojektowane przez siebie stroje. Wszystkie projekty będą zlicytowane podczas aukcji charytatywnej, która w tym roku odbędzie się 22 maja o godzinie 15.00 w Centrum Cybernetyki w Warszawie. Całkowity dochód z licytacji zostanie przeznaczony na program walki z głodem i niedożywieniem wśród dzieci. Aukcję poprowadzą Ambasadorowie Pajacyka – Agnieszka Dygant i Tomasz Kot. Po zakończonej licytacji dla gości wystąpi Mika Urbaniak.
Pajacyk jest jednym z najlepiej znanych programów PAH. W ciągu 15 lat ufundowaliśmy już ponad 10 milionów posiłków dla niedożywionych dzieci w Polsce. W tym roku projektanci z wielkim zaangażowaniem włączyli się w działania PAH w ramach walki z głodem także na świecie, zdając sobie sprawę z siły oddziaływania światowej mody i mocy, jaką może ona mieć w działalności humanitarnej i rozwojowej.
Na tegoroczną aukcję kreacje dla Pajacyka przygotowali: Gosia Baczyńska, Dorota Wróblewska, Eva Minge, Peggy Pawlowski, Teresa Rosati, Natalia Jaroszewska, Jerzy Antkowiak, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, Antonina Turnau, Krystyna Zachwatowicz oraz Janina Ochojska. Wyjątkowym wydarzeniem podczas majowej aukcji będzie możliwość zlicytowania Pajacyków przyozdobionych przez Małżonkę Prezydenta RP Annę Komorowską oraz Małżonkę byłego Prezydenta RP Jolantę Kwaśniewską, które objęły honorowymi patronatami tegoroczną aukcję. Dodatkową atrakcją będzie również to, że w pokazie licytowanych Pajacyków wezmą udział znane polskie modelki, m.in.: Małgorzata Niemen, Bogna Sworowska, Ewa Wachowicz, Lidia Popiel i Agnieszka Maciąg. Akcję wspiera również Anja Rubik.
„Bardzo się cieszę, że najwięksi polscy projektanci włączyli się do działań, które prowadzi Polska Akcja Humanitarna w ramach kampanii Świat bez Głodu. Problem niedożywienia i głodu dotyka zarówno dzieci w Polsce jak i w licznych krajach, szczególnie w Afryce. Często o tym słyszę podróżując zawodowo po świecie i zawsze trudno jest mi uwierzyć w ogromną skalę tego zjawiska. Mam nadzieję, że w przyszłości do akcji włączą się światowi projektanci i że dzięki naszemu wspólnemu zaangażowaniu stopniowo będziemy ograniczać ten problem.” – powiedziała Anja, uzasadniając swój udział w tegorocznej edycji programu.
Liczymy na to, że trzecia edycja Kolekcji dla Pajacyka wzbudzi zachwyt u przyszłych posiadaczy poszczególnych projektów, a tym samym pozwoli nam zebrać fundusze, dzięki którym będziemy mogli realizować program walki z niedożywieniem i głodem wśród dzieci. Deklarację gotowości wzięcia udziału w aukcji można przesyłać na adres mailowy: aukcja.pajacyk@pah.org.pl. Zgłoszenia przyjmujemy w dniach 27 kwietnia – 18 maja.
Stały dostęp do żywności to jedna z podstawowych potrzeb ludzkich. Tymczasem, co szósty człowiek na ziemi cierpi z powodu głodu, a co pięć sekund umiera głodne dziecko. Dlatego w 2010 roku PAH rozpoczęła kampanię „Świat bez głodu”, poszerzając obszar działania Pajacyka. Naszym celem jest zmniejszenie liczby niedożywionych i głodnych dzieci w Polsce i na świecie.
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Buty na każdy szlak. Odkryj jesienno-zimową kolekcję Alpine Pro
Współpraca reklamowa
Grand Seiko. Zegarki inspirowane naturą, stworzone dla podróżników
Współpraca reklamowa
Bartosz Zmarzlik x Aztorin. Mistrzowska kampania dla mężczyzn
Współpraca reklamowa
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa