Konkurs na hasło promujące Wisłę
Wisła jest królową polskich rzek i jedną z najbardziej naturalnych i ciekawych przyrodniczo rzek w Europie. Fundacja Marka Kamińskiego ogłosiła konkurs na hasło promujące Wisłę, aby zachęcić Polaków do przyjścia nad Wisłę i zastanowienia się nad jej przyszłością.

Konkurs skierowany jest do wszystkich kreatywnych osób, którym los Wisły nie jest obojętny. Każdy kto ma pomysł na hasło promujące Wisłę, zachęcające do spędzania czasu nad królową polskich rzek, może przesłać je w dniach 17.11.2010–1.12.2010 na adres mailowy Fundacji Marka Kamińskiego: fundacja@kaminski.pl
Komisja konkursowa, w skład której wchodzi m.in. podróżnik Marek Kamiński, wyłoni zwycięskie hasło do 10.12.2010. Nagrodzone zaś zostaną 3 osoby, których hasła będą najbardziej oryginalne i inspirujące. Oceniane będzie niestandardowe podejście do popularyzacji Wisły jako miejsca atrakcyjnego turystycznie i rekreacyjnie, chwytliwość hasła i jego moc promocyjna. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody: książki i kalendarze z autografem Marka Kamińskiego oraz kosmetyki Sephora. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie http://www.kaminski.pl/pl/aktualnosci/konkurs-na-haslo-promujace-wisle.html. Zachęcamy do dołączenia do społeczności miłośników Wisły i wzięcia udziału w konkursie.
Konkurs jest elementem akcji społecznej Fundacji Marka Kamińskiego, która ma na celu przywrócenie Wisły Polsce oraz rozpoczęcie szerokiej społecznej debaty na temat przyszłości Wisły, wykorzystania jej potencjału turystycznego z poszanowaniem przyrody nadwiślańskiej. Warszawiacy mogą dołączyć się do tej akcji poprzez udział w happeningu nad Wisłą, który odbędzie się w dniu 28.11.2010 (niedziela), w godzinach 12:00–15:00. Jego punktem kulminacyjnym będzie spływ Marka Kamińskiego Wisłą wpław. Podczas happeningu będzie można m.in. podzielić się swoją wizją przyszłości Wisły oraz zobaczyć jak będą wyglądać warszawskie bulwary wiślane po renowacji. W programie wiele innych atrakcji.
Dyskusję na temat przyszłości Wisły będą prowadzić również decydenci podczas konferencji „Wisła XXIw. Szanse i zagrożenia 2010-2015”, która odbędzie się w dniach 29-30 listopada 2010 w Warszawie.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz konkursu znajdą Państwo na stronie:
www.kaminski.pl; www.konferencja-wisla.pl
Patronaty medialne: Biznes i Ekologia, Dziennik Polski, dziennikpolski24.pl, ekologia.pl, National Geographic, National Geographic Traveler, Planete, Polska Wita, RMF Classic, TVP Warszawa, wiadomosci24.pl, wp.pl
Partnerzy: Best Place, Energa, Fundacja Ja Wisła, Fundacja Impact, Hotel Etap, Miasto Stołeczne Warszawa, netPR.pl, Peugeot
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa