LOT wspiera Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi
Polskie Linie Lotnicze LOT zaangażowały się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Przez cały październik, który co roku obchodzony jest jako miesiąc walki z rakiem piersi, personel pokładowy LOT-u będzie nosił symboliczne różowe wstążki wpięte w klapy mundurów.

LOT wspiera Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi nie tylko na pokładach samolotów. Ulotki na temat akcji dostępne są w biurach LOT-u w całym kraju. Obszerny materiał na temat profilaktyki raka piersi znalazł się w magazynie pokładowym PLL LOT Kaleidoscope. Dodatkowo na czas Kampanii zaadaptowana została strona www.lot.com, gdzie obok logo LOT pojawiła się symboliczna różowa wstążka.
W Polskich Liniach Lotniczych LOT pracuje wiele kobiet, w tym około 600 stewardes i aż 9 pań za sterami samolotów. Dbając o bezpieczeństwo i komfort podróży naszych pasażerów pełnią najważniejszą funkcję w firmie. Dlatego, mając na uwadze misję kampanii, którą jest szerzenie wiedzy o raku piersi oraz przekazywanie przesłania, że wczesne wykrycie choroby może uratować życie, LOT bez wahania zaangażował się w akcję – mówi Wiesława Musiał, Członek Zarządu PLL LOT.
Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, skupiającej się na ratowaniu życia kobiet na całym świecie i realizacji wizji świata bez raka piersi, firma Estée Lauder Companies. Pomysłodawczynią samej idei różowej wstążki jest wiceprezes firmy Evelyn Lauder.
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa