Reklama

Wizz Air, największy niskokosztowy przewoźnik w Europie Środkowo-Wschodniej zwyciężył w 10. edycji plebiscytu “Najlepsza Linia Lotnicza 2013” w kategorii najlepsza linia niskokosztowa. Internauci mogli wybierać swoje typy spośród czołowych przewoźników za pośrednictwem portalu pasażer.com. W tegorocznym plebiscycie wyłoniono zwycięzców na podstawie 24 tysięcy głosów, a dodatkowe nagrody wręczyła kapituła, złożona z ekspertów rynku lotniczego, dziennikarzy i przedstawicieli branży. Przyznanie Wizz Air pierwszego miejsca w kategorii wyraźnie pokazuje wielkie uznanie polskich pasażerów dla 10-letniej działalności i zaangażowania przewoźnika w Polsce oraz bycia przyjazną linią lotniczą.

Reklama

Daniel De Carvalho, rzecznik prasowy Wizz Air, podczas gali NLL 2013 w Lublinie ze statuetką najlepszej niskokosztowej linii lotniczej 2013.
Wizz Air przez lata konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i stara się być coraz bliżej pasażerów. Realizuje swoją misję m.in. poprzez rozszerzanie siatki połączeń w regionach jak i wspieranie lokalnej turystyki i biznesu. Przewoźnik rozbudowuje ofertę dla klientów z Polski, rozwija usługi dla osób podróżujących służbowo i rodzinnie, sukcesywnie łącząc atrakcyjne ceny z najwyższą jakością usług. Wizz Air dostosowuje siatkę połączeń do aktualnych potrzeb pasażerów, jest jedyną niskokosztową linią obsługującą połączenia z lotniska w stolicy, a dowodem jego popularności jest fakt, że z usług linii skorzystało w ubiegłym roku ponad 13,5 milionów pasażerów. Odznaczenie „Najlepszej niskokosztowej linii lotniczej 2013” przyznano przewoźnikowi na ręce przedstawiciela Wizz Air, Daniela De Carvalho, podczas uroczystej gali, zorganizowanej przez portal pasażer.com oraz Lotnisko w Lublinie, która odbyła się 6 lutego 2014 r.

Reklama

Daniel De Carvalho rzecznik prasowy Wizz Air powiedział:
- Tytuł „Najlepszej niskokosztowej linii lotniczej 2013” jest dla nas wielkim wyróżnieniem, tym bardziej, że został on przyznany przez wyjątkowo wymagającą grupę tj. ekspertów branży lotniczej oraz czytelników portalu pasazer.com. Wizz Air działa w Polsce od 10 lat, nasza lokalna załoga mówi po polsku, co sprawia, że czujemy niezwykłą więź z tym krajem. Fakt, że konsumenci uznają nas za numer jeden wśród tanich linii, motywuje nas i naszą załogę, by każdego dnia pracować jeszcze bardziej, pozostać najlepszą linią w swojej kategorii.

Reklama
Reklama
Reklama