Ostatnie dni na zgłaszanie projektów do Memoriału im. Piotra Morawskiego Miej odwagę!
Jeszcze tylko 7 dni, do wtorku 31 stycznia 2012 r. do godz. 24.00, poprzez stronę www.alpinus-miejodwage.pl można zgłaszać projekty wypraw do Memoriału im. Piotra Morawskiego Miej odwagę! Z wszystkich zgłoszonych prac zostanie wyłoniony jeden zwycięski projekt oraz 5 wyróżnionych w ramach Alpinus Testing Team. Ogłoszenie zwycięzcy II edycji Memoriału tradycyjnie odbędzie się podczas Festiwalu Podróżników KOLOSY w Gdyni, w dniach 9-11 marca 2012 r.

– Zapraszam i zachęcam wszystkich, którzy mają ciekawe pomysły na podróż, wyprawę, przygodę życia! Jeszcze tylko kilka dni i... II edycja przejdzie do fazy głosowania. Zatem zgłaszajcie się! – mówi Olga Morawska, pomysłodawczyni Memoriału.
Do 31 stycznia 2012 r., poprzez stronę www.alpinus-miejodwage.pl można zgłaszać projekty wypraw różnych aktywności: poznawczych, wspinaczkowych, narciarskich czy żeglarskich (regulamin konkursu dostępny pod adresem: http://alpinus-miejodwage.pl/regulamin.htm). Wszystkie zgodne z regulaminem projekty są publikowane na stronie Memoriału, a od 1 lutego, przez miesiąc, każdy może zagłosować na najciekawszy jego zdaniem projekt. Do tej pory zgłoszono nieco ponad 30 projektów, a w sumie nagrodzonych zostanie ich aż 6. Główna nagroda Memoriału to roczne członkostwo w elitarnym zespole Alpinus Expedition Team oraz wsparcie finansowe umożliwiające realizację wymarzonego projektu. Ponadto, w ramach nowopowstałego projektu Alpinus Testing Team, nagrodzone zostanie dodatkowe 5 pomysłów zgłoszonych do Memoriału. O wygranej zdecydują głosy Internautów (50%) oraz ocena Kapituły Memoriału (50%), w której skład wchodzą: Olga Morawska, Zenon Raszyk – przedstawiciel marki Alpinus oraz członkowie Alpinus Expedition Team. Przy wyborze projektów pod uwagę brane będą oryginalność, pomysłowość, ale także prawdopodobieństwo realizacji zaproponowanych wypraw. Wyniki II edycji Memoriału zostaną ogłoszone w marcu 2012 r. podczas Festiwalu Podróżników KOLOSY w Gdyni.
W I edycji Memoriału im. Piotra Morawskiego Miej odwagę! zwycięzcą bezapelacyjnie został projekt Stefana Czernieckiego „Śladem szeptu amazońskiego potoku”. Jego autor stał się członkiem prestiżowego zespołu Alpinus Expedition Team, a 11 listopada wyruszył na południe Wenezueli i zrealizował wymarzoną wyprawę. Z relacjami z jego wyprawy można się zapoznać wchodząc na stronę Memoriału www.alpinus-miejodwage.pl. Podczas tegorocznej edycji Stefan Czerniecki, jako członek Alpinus Testing Team zasiądzie w kapitule konkursu. Jak mówi Na bieżąco śledzę zgłaszane prace i cieszy mnie ich wysoki poziom. Oprócz fantastycznych pomysłów i ludzkich pasji odnajduję w nich przemyślany plan zrealizowania swoich marzeń oraz determinację w dążeniu do celu. Memoriał to doskonała szansa dla każdego, kto ma ciekawy pomysł na wyprawę, ale brak mu odwagi i funduszy na jej zrealizowanie. Wystarczy usiąść i zastanowić się chwilę, co nas tak naprawdę fascynuje, o czym marzymy a potem ubrać to w słowa i zgłosić projekt wyprawy na stronie www.alpinus-miejodwage.pl. Warto!
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa