Reklama

Podstawą Magazynu National Geographic są przede wszystkim zdjęcia, ale również ciekawe artykuły pisane przez naukowców, podróżników, odkrywców i dziennikarzy. Najważniejsza zawsze jest jednak okładka. To ona wywiera pierwsze wrażenie i kusi lub zniechęca do sięgnięcia po pismo. Musi być ciekawa, zaskakująca, czasem poruszająca. Musi do Was przemawiać.
W związku z dziesięcioleciem National Geographic Polska ogłaszamy plebiscyt na najlepszą okładkę z tego okresu. Od 15 września do 30 listopada 2009 roku możecie zdecydować, która okładka zasłużyła na to zaszczytne miano. Aby wziąć udział w naszym plebiscycie i wygrać cenne nagrody należy:

Reklama

po pierwsze – być członkiem internetowej społeczności National Geographic;

po drugie – jako zalogowany użytkownik oddać swój głos na wybraną okładkę oraz uzasadnić swój wybór.

Oddawanie głosów w plebiscycie odbywa się przez wpisanie komentarza pod zdjęciem wybranej okładki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wybór nie jest wcale taki prosty. Istnieje w związku z tym możliwość głosowania na kilka ulubionych okładek.
Wasze głosy będą nagradzane. Wśród uczestników plebiscytu rozlosujemy nagrody, m.in.:

3 roczne prenumeraty National Geographic
3 mapy świata National Geographic
3 książki "Kobieta na krańcu świata" autorstwa Martyny Wojciechowskiej z dedykacją autorki (książka ukaże się na rynku dopiero w listopadzie)
3 albumy "Przyroda i podróże. Oczami mistrzów fotografii".

Nie traćcie więc czasu i bawcie się dobrze w naszym plebiscycie. Wszystkim uczestnikom życzę szczęścia i trzymam kciuki. Jeśli macie ochotę zapraszam do rozmowy o okładkach National Geographic na naszym forum.

Reklama

Tekst: Agnieszka Budo

Reklama
Reklama
Reklama