1. Konkurs Społeczności trwa jedną, pełną dobę: od godz. 00.00 do 24.00 dnia konkursowego.
2. Uczestnikiem Konkursu może być każdy Użytkownik zarejestrowany na Portalu.
3. Uczestnik może zamieścić maksymalnie 3 zdjęcia w danej edycji Konkursu.
4. Zdjęcia konkursowe umieszczamy w oddzielnych folderach, nadając im koniecznie kategorię "Konkursy Społeczności".
5. Przed tytułem zdjęcia należy umieścić TYTUŁ danej edycji konkursu (np. dla edycji "Odbicia": "Konkurs Odbicia - Po drugiej stronie lustra").
6. Konkurs wygrywa jedna fotografia, którą oceni największa ilość osób. Zdjęcia można oceniać w dniu trwania konkursu oraz przez pełną kolejna dobę. Nominacje do Zdjęcia Dnia są dozwolone, jednak nie mają one wpływu na wyniki Konkursu. Sugerujemy pozostawienie nominacji dla zdjęć pozakonkursowych.
7. W przypadku remisu rozstrzygający głos ma organizator danej edycji Konkursu.
8. Nagrodą dla Zwycięzcy danej edycji Konkursu, jest niesamowita satysfakcja oraz organizacja kolejnej edycji w ciągu dwóch tygodni. Zwycięzca ma jedyną i niepowtarzalną okazję wymyślić temat, ustalić datę kolejnej edycji oraz ogłosić jej wyniki na Forum.
9. Informacje o wynikach Konkursu oraz temacie i terminie kolejnej edycji, będą umieszczane także na stronie głównej Portalu National-Geographic Polska. Zwycięzca (organizator) danej edycji Konkursu, po zakończeniu obliczenia wyników, jest zobowiązany jak najszybciej przesłać na adres
e-mail: jaskolka@burdamedia.pl informacje:
- kto w danej edycji zajął I, II i III miejsce

Reklama

Do wiadomości należy dołączyć linki do trzech zwycięskich fotografii. Umożliwi to publikację zwycięzców i nagrodzonych zdjęć na Portalu. Powyższe informacje mogą zostać umieszczone także ma Forum oraz w formie zdjęcia w galerii FOTO.

Laureat danej edycji, na ten sam adres e-mail: jaskolka@burdamedia.pl powinien przesłać temat oraz datę kolejnej edycji konkursu.
10. Autorzy zdjęć konkursowych automatycznie wyrażają zgodę na umieszczenie fotografii oraz

Reklama

linków do zdjęć, na forum Portalu oraz stronie głównej Portalu NG.

Reklama
Reklama
Reklama