Warsztaty fotograficzne National Geographic – znamy zwycięzców konkursu!
Znamy zwycięzców konkursu! Gratulujemy i zapraszamy na warsztaty fotograficzne.

Dziękujemy Wszystkim za udział w konkursie! Wasze zainteresowanie było ogromne i przerosło nasze najśmielsze oczekiwania - otrzymaliśmy ponad 460 zgłoszeń! Wybór tych najciekawszych był naprawdę trudny, gdyż wszystkie zgłoszenia bardzo nam się podobały.
Poniżej prezentujemy 8 zwycięzców. Wszystkim gratulujemy i zapraszamy serdecznie na warsztaty!
Pyt. 1. Dlaczego właśnie Ty powinieneś wziąć udział w warsztatach fotograficznych National Geographic?
Kasia Zarnowska: Bo Henri Cartier-Bresson powiedział, że pierwszych 10 000 zdjęć jest najgorszych, a ja zrobiłam już 9999...
Anna Kuśmierek: Bo chcę profesjonalnie ująć wszystkie piękne chwile mojego życia, wszystkich wspaniałych ludzi, których spotykam, wszystkie magiczne miejsca, które odwiedzam. Chcę za kilka lat otworzyć przykurzone pudełko pełne zdjęć i usłyszeć " To ty robiłaś takie śliczne zdjęcia mamusiu?"
Pyt. 2. Jaka jest Twoja wymarzona sesja fotograficzna? Możesz opisać miejsce, bohaterów, scenografię.
Paweł Cempa: Moją wymarzoną sesją fotograficzna jest sesja w stylu Elżbietańskim. Wyobraźmy sobie, kawiarnia w której znajduje się pozłacana kanapa, pełna poduszek, przed kanapą stoi malutki stoliczek nakryty pięknym haftowanym obrusem. Na stoliku znajduje się zestaw do zaparzania herbaty, filiżanka i srebrna cukiernica. Na kanapie siedzi piękna młoda dama w stroju z epoki Elżbietańskiej. Siedzi ona spokojnie a do obok rozmywają się smugi współczesnych, zwykłych ludzi którzy gnają w pośpiechu cywilizacji. Tak to jest moja wymarzona sesja.
Emilia Majewska: Witam. Ja chciałabym zrealizować sesje reportażową na trasie linii transsyberyjskich kolei. Ludzi którzy podróżują tymi pociągami przemieszczających się przez 8 stref czasowych, ich problemy i radości związane z tą podróżą, eksportu tymi liniami który jest ogromnym przedsięwzięciem. Uważam że można dowiedzieć się i przedstawić ciekawe historie podczas takiej podróży.
Pyt. 3: Jakie cechy powinien Twoim zdaniem mieć dobry fotograf?
Sławek Sikorski: Dobry fotograf powinien być cierpliwy i wytrwały w poszukiwaniu tego najlepszego kadru. Spostrzegawczy i kreatywny aby zatrzymać życie w jednej klatce czasu.
Paweł Sadurski: Powinien mieć "trzecie oko" w postaci obiektywu i "szósty zmysł" aby w odpowiednim momencie uruchomić to oko.
Pyt. 4: Co sprawia, że zdjęcie wywołuje emocje i zapada w pamięć?
Ania Traczyk: Żeby zdjęcie wywołało u nas tak silne emocję żeby zapadło w pamięć, musi nami wstrząsnąć, zaintrygować czy zaciekawić. Kontrowersyjny temat, niecodzienny kadr, śmieszna sytuacja albo portret naszej babci z rodzinnego albumu- to wszytko może u nas wywołać poruszenie, jednak to kwestia indywidualna każdego z nas.
Maciej Goryl: Emocje na zdjęciu to dusza i uczucia osoby, która wykonała zdjęcie, myślimy, że uczuć nie da się dostrzec, a tylko poczuć. Ale to właśnie gdy uświadomimy sobie jak zdjęcie trafiło w Nasze wnętrze sprawia, że nie zapominamy go przez długi czas.
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Wiosenne przebudzenie. Jak zadbać o dobrostan psychiczny i fizyczny wiosną?
Współpraca reklamowa
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa