Reklama

REGULAMIN KONKURSU - „Piękno Lasu – konkurs fotograficzny”

Reklama

§1 Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) jest regulaminem konkursu pt. „Piękno lasu – konkurs fotograficzny” zwanego dalej "Konkurs".

Organizatorem Konkursu jest Burda NG Polska Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, z siedzibą przy ul. Marynarskiej 15, 02-674 Warszawa. Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000043077. REGON 014934045, NIP PL5212992109 zwana dalej „Organizatorem”.

Informacja o konkursie będzie opublikowana na: https://www.national-geographic.pl należącym do Burda NG Polska Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, z siedzibą przy ul. Marynarskiej 15, 02-674 Warszawa.

Konkurs odbywać się będzie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 7.03.2017 – 21.03.2017.

§2 Uczestnictwo w Konkursie

Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

Uczestnikami Konkursu, o którym mowa w §2 pkt. 1 nie mogą być pracownicy Organizatora oraz spółek Burda Media Polska Sp. z o.o., Burda Publishing Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Burda NG Polska Sp. z o.o. Sp komandytowa lub członkowie najbliższej rodziny tych pracowników (wstępni i zstępni w linii prostej bez ograniczeń, a w linii bocznej do drugiego stopnia oraz powinowaci w linii bocznej do drugiego stopnia) oraz ich małżonkowie.

Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Konkursu wykluczyć tego uczestnika z udziału w konkursie (jak również odmówić mu przyznania nagrody), w stosunku, do którego powziął informację o działania sprzeczne z Regulaminem.

§3 Zasady uczestnictwa w konkursie

Każda z osób (poza wymienionymi z pkt.2.2 powyżej) może wziąć udział w Konkursie poprzez wysłanie swojej pracy konkursowej, tj. 1 fotografii uzupełnionej komentarzem o maksymalnej objętości 50 słów, która jest interpretacją tematu „Piękno lasu”. Fotografia i komentarz muszą zostać przesłane w okresie trwania Konkursu na adres mailowy ng@burdamedia.pl, tytuł maila: KONKURS PIĘKNO LASU.

Zgłoszenie do Konkursu jest równoznaczne z przyjęciem przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu. Przez wysłanie pracy konkursowej do Konkursu uczestnik akceptuje treść Regulaminu oraz warunki Konkursu opublikowane w treści ogłoszenia Konkursu i zobowiązuje się stosować warunki i zasady określone w ogłoszeniu konkursowym oraz w Regulaminie dla przeprowadzenia Konkursu.

Uczestnik konkursu przesyłając zgłoszenie do konkursu oświadcza, iż przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do przesłanych prac konkursowych, które są przejawem jego własnej indywidualnej twórczości o oryginalnym charakterze i są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń podmiotów trzecich oraz oświadcza, że uzyskał wszelkie zezwolenia lub zgody prawem wymagane na korzystanie z przesłanych prac (w tym prawa na pozowanie osób i rozpowszechnianie wizerunku), o ile są one konieczne lub potrzebne dla ich wykorzystywania przez Organizatora. W przypadku, gdyby oświadczenia, o których mowa powyżej okazały się niezgodne ze stanem faktycznym i/lub prawnym osoba, która nadesłała zgłoszenie, w przypadku ewentualnych roszczeń osób trzecich, ponosi wyłączną i całkowitą odpowiedzialność oraz oświadcza, że ureguluje wszystkie związane z tym faktem poniesione przez Organizatora szkody. Ponadto, w sytuacji, o której mowa powyżej, osoba ta podlega dyskwalifikacji z konkursu i zobowiązana jest do niezwłocznego zwrotu przyznanej przez Organizatora nagrody. Uczestnik oświadcza, że udziela nieodpłatnej licencji obejmującej wielokrotne (nieograniczone ilościowo, czasowo i terytorialnie) oraz nieodpłatne korzystanie w całości jak i w dowolnie wybranych fragmentach z jego pracy konkursowej (zgłoszenia) przez Organizatora, oraz firmy powiązane z Organizatorem kapitałowo lub osobowo w sposób pośredni lub bezpośredni jak również przez podmioty wskazane przez Organizatora na wszystkich znanych polach eksploatacji, a w szczególności:

a. Utrwalanie i zwielokrotnianie drukiem lub podobną techniką, w tym fotokopiowanie i mikrokopiowanie;
b. Wydawanie (publikowanie) i rozpowszechnianie we wszystkich wydaniach, niezależnie od formy, standardu, systemu lub formatu, bez ograniczenia liczby nakładów, wydań oraz egzemplarzy; obejmuje to także prawo do częściowego lub całkowitego przedruku (przed i po produkcji), w tym na fotokopiach, mikrokopiach i mikroreprodukcjach, a także do powielania w inny sposób;
c. Wprowadzanie do pamięci komputera i sporządzanie kopii takich zapisów dla potrzeb eksploatacji oraz trwała lub czasowe zwielokrotnianie komputerowego zapisu w całości lub w części dowolnymi środkami i w dowolnej formie;
d. Wykorzystywanie do celów marketingowych, w tym reklamy, promocji, oznaczenia lub identyfikacji Organizatora; obejmuje to również utrwalanie i zwielokrotnianie poligraficzne oraz wykorzystanie tych utrwaleń; utrwalanie audiowizualne dowolną techniką niezależnie do standardu, systemu i formatu; nadanie za pomocą wizji lub fonii przewodowej lub bezprzewodowej przy pomocy dowolnych środków technicznych, w tym nadawanie za pośrednictwem satelity; nagrywanie na urządzeniach służących do wielokrotnego odtwarzania za pomocą nośników dźwięku i obrazu, w tym powielania, rozpowszechniania i odtwarzania nagrań, przekazywanie, odtwarzanie i emitowanie w audycjach w środkach masowego przekazu, po utrwaleniu na nośnikach dźwięku i/lub obrazu;
e. Publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym w tym w dowolnych – elektronicznym, cyfrowym itp. kanale komunikacji publicznej;
f. Wprowadzanie do obrotu, rozpowszechnianie egzemplarzy oraz ich kopii. Uczestnik Konkursu udziela Organizatorowi na podstawie niniejszego postanowienia zezwolenia na udzielanie dalszych licencji w zakresie nabytych praw do ww. pracy konkursowej na wszystkich polach eksploatacji wymienionych powyżej, o ile dla eksploatacji ww. pracy konkursowej na tych polach konieczne lub potrzebne jest stworzenie utworu zależnego, a także zezwolenia na udzielenie wzajemnego i równoczesnego lub samodzielnego opracowania, przeróbki, adaptowania części lub całości w tym przez nadawanie im różnego rodzaju form (zmienionej, skróconej, poszerzonej lub skondensowanej) z prawem do reprodukowania na nośnikach zapisu (dyskietce, karcie pamięci, diapozytywie, slajdzie, mikrofilmie, fotokopii, mikroreprodukcji, nośniku CD oraz DVD itp.) oraz z prawem do wykorzystania na nośnikach dźwięku i obrazu. Uczestnik konkursu wyraża zgodę aby jego praca konkursowa zgłoszona przez niego do konkursu była wykorzystywana stosownie do potrzeb Organizatora, Fundatora i/lub podmiotu przez Organizatora wskazanego i wymogów jego publikacji oraz rozpowszechniania na w/w polach eksploatacji, poddawana stosownym obróbkom, przeróbkom, adaptacji, dodawaniu tytułów i podtytułów, skrótów, adjustacji technicznej, tworzeniu opracowań oraz poprawek w tym stylistycznych, ortograficznych i językowych, itp. Zgłoszenia konkursowe niepełne lub nieprawidłowo wypełnione nie będą brały udziału w konkursie.

4. W konkursie niedozwolone jest zgłaszanie odpowiedzi stanowiących naruszenie przepisów prawa lub dobrych obyczajów, w tym praw osobistych lub majątkowych osób trzecich, takich jak dobra osobiste, prawo do wizerunku lub prawa autorskie. W konkursie niedozwolone jest zgłaszanie prac służących marketingowi towarów lub usług nie oferowanych przez Organizatora..

5. Zgłaszając pracę Konkursową Uczestnik wyraża również zgodę na włączenie do niej innego utworu, w tym dodanie elementów reklamowych Organizatora.

6. Organizator informuje, że korzystanie z Pracy Konkursowej dla celów przeprowadzenia Konkursu, w tym opublikowanie Pracy Konkursowej w materiałach prasowych, serwisie społecznościowym Instagram, Facebook, Twitter, na Profilu oraz na stronach internetowych Organizatora oraz do użytku wewnętrznego, w sposób umożliwiający użytkownikom końcowym sieci Internet zapoznanie się z nią.

§4 Zasady wyłonienia zwycięzcy i oferowane nagrody

Prace konkursowe będą oceniane przez jury w skład, którego wejdą przedstawiciele Organizatora.

Jury wyłoni laureatów konkursu biorąc pod uwagę wymogi określone w niniejszym Regulaminie w tym oryginalność, wyjątkowość, kreatywność, ciekawość oraz poprawność merytoryczną pracy konkursowej.

Wyniki zostaną ogłoszone do dnia 4.04.2017.

Nagrodami w konkursie są 2 x album przyrodniczy „Saga prastarej puszczy. Opowieść filmowa” o wartości 273 zł/ egz. oraz 1 x płyta blu-ray „Saga prastarej puszczy. Przyrodniczy serial fabularny” o wartości 69.99 zł.

Prawo do nagrody, której wartość przekracza kwotę 760,00 zł, może być realizowane wyłącznie po uprzedniej zapłacie przez Zwycięzcę Konkursu zryczałtowanego podatku dochodowego w wysokości 10% wartości tej nagrody. Zgodnie z art. 41 ust. 7 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zwycięzca zobowiązany jest do uiszczenia Organizatorowi kwoty należnego podatku, w terminie 14 dni od daty przyznania nagrody i poinformowania go o przyznaniu nagrody. Za zgodą nagrodzonego Uczestnika, Organizator – na poczet podatku – zaliczy przyznaną Uczestnikowi nagrodę pieniężną.

Warunkiem otrzymania nagród jest spełnienie przez zdobywcę nagrody wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.

§5 Odbiór nagrody

Imię i nazwisko i/lub nick zwycięzcy mogą zostać opublikowane na https://www.national-geographic.pl/ na co Uczestnik wyraża zgodę.

Organizator skontaktuje się ze zwycięzcą Konkursu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie konkursowe z informacją o wygranej do 10 dni po ogłoszeniu wyników Konkursu. Warunkiem niezbędnym do otrzymania nagrody jest przekazanie przez zwycięzców danego Konkursu swoich danych osobowych określonych przez Organizatora, które będą przetwarzane wyłącznie w zakresie określonym w pkt. 9.4 Regulaminu.

Nagroda nie podlega zamianie na inne nagrody lub ekwiwalent pieniężny.

Uczestnik nie może przenieść prawa do odbioru przyznanych nagród na osoby trzecie, chyba, że Organizator wyrazi na to pisemną zgodę.

W celu wysyłki nagrody Laureat zobowiązany jest podać imię, nazwisko, pełny adres oraz nr telefonu.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych przez Uczestnika, za zmianę miejsca pobytu uczestnika w czasie trwania konkursu lub zmianę innych danych osobistych, który zostały zamieszczone w e-mailu, a które uniemożliwiają odszukanie uczestnika w celu wydania mu nagrody.

Wysyłka nagród, wygranych w Konkursie, nastąpi w ciągu 14 dni od dnia przekazania danych osobowych laureatów. W przypadku nie odebrania przez laureata nagrody w terminie 30 dni od jej pierwotnego wysłania, nagroda pozostaje do dyspozycji Organizatora.

§6 Reklamacje

Reklamacje związane z danym Konkursem będą przyjmowane przez Organizatora w formie pisemnej, na adres Organizatora w terminie do 5 dni od daty publikacji listy zwycięzców danego Konkursu.

Wszelkie reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, dokładny adres, rodzaj konkursu, jak również dokładny opis i powód reklamacji.

Do rozstrzygania reklamacji powołana będzie Komisja Reklamacyjna, w skład, której wejdą przedstawiciele Organizatora.

W przypadku przesłania reklamacji złożonej za pośrednictwem poczty, decyduje data stempla pocztowego – nadania reklamacji.

Złożone przez uczestników reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Reklamacyjną nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.

Zainteresowani, zostaną powiadomieni o rozpatrzeniu reklamacji listem poleconym lub w formie elektronicznej - w zależności od formy złożonej reklamacji, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji przez Komisję Reklamacyjną.

Decyzja Komisji Reklamacyjnej, co do zgłoszonej reklamacji jest ostateczna, co nie wyłącza prawa uczestnika do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.

§7 Postanowienia końcowe

Regulamin niniejszego Konkursu jest dostępny na stronie https://www.national-geographic.pl oraz w siedzibie Organizatora.

Dane osobowe Laureatów będą zbierane i przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm.) przez Organizatora

Administratorem danych osobowych Laureatów jest Burda NG Polska Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, z siedzibą przy ul. Marynarskiej 15, 02-674 Warszawa. (zwana dalej „Burda“). Pani/Pana dane będą przetwarzane w celach konkursowych oraz w ramach usprawiedliwionego celu administratora dla potrzeb marketingu produktów i usług własnych Burdy. O ile Pani/Pan wyrazi odrębną zgodę dane mogą być udostępnione do Partnerów Burdy (lista dostępna na http://www.burdamedia.pl/partnerzy) w celach marketingowych oraz może Pani/Pan otrzymywać informacje handlowe drogą elektroniczną lub przy pomocy telemarketingu.

Dane osobowe ww. osób przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zmianami).

Administrator danych może powierzyć innemu podmiotowi na zasadach przewidzianych w przepisie art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie danych osobowych w celach i w zakresie związanych z wysyłką nagród w konkursie.

Przetwarzanie danych osobowych Uczestników obejmować będzie wyłącznie: imię, nazwisko, adres zamieszkania i numer telefonu, potrzebne do wydania nagrody.

Podanie danych jest dobrowolne i Laureatom przysługuje prawo wglądu do danych oraz ich poprawiania, jak również prawo odwołania zgody lub złożenia sprzeciwu wobec udostępniania danych do Partnerów Burdy, przy czym brak przekazania danych osobowych uniemożliwia wysłanie przyrzeczonych w Konkursie nagród.

Biorąc udział w Konkursie uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na wszystkie zasady zawarte w Regulaminie.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdować będą przepisy Kodeksu Cywilnego, a w szczególności art. 919 – 921 Kodeksu Cywilnego.

Reklama

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, pod warunkiem, że nie naruszy to już nabytych praw uczestników. O każdorazowej zmianie Organizator poinformuje uczestników na stronie internetowej https://www.national-geographic.pl co najmniej na 2 dni przed wprowadzeniem zmian.

Reklama
Reklama
Reklama