Szukasz odpowiedniej kompozycji? Zobacz, na jaki pomysł wpadł ten fotograf
Fotograf postanowił opowiedzieć historie handlarzy owoców w niebanalny sposób.

ZOBACZ GALERIĘ >>>
"Są tym, co sprzedają"?
Na co dzień spotykamy wielu przypadkowych ludzi, o których wiemy nie więcej niż podpowiada nam ich strój, czy czynność, która wykonują. Banał? Fakt. Przyklejamy etykietę: student, biznesmen, handlarz. Patrzymy na nich przez pryzmat tego, czym się zajmują.
Fotograf Rahat Amin postanowił przyjrzeć się niedostrzeganej zazwyczaj grupie - sprzedawcom owoców. Mijamy ich na co dzień i w podróży. Podchodzimy do straganu, chwytamy pełny owoc, ważymy go w dłoni, ze sprzedawcą wymieniamy kilka przypadkowych zdań - o pogodzie albo sytuacji w kraju. Płacimy i odchodzimy. Ile razy zastanawialiśmy się, kim są ci ludzie?
Głowy pełne... owoców
To mógłby być wstęp do poważnego reportażu o ludzkich historiach. Fotograf postanowił jednak spuścić nieco z tonu i konkluzję „patrzymy na innych przez pryzmat tego, co czym się zajmują”, potraktował bardzo dosłownie.
Tak rozpoczął zabawną grę pełną motywów. Treść zmieścił w udosłownionym biblijnym wersecie: „Poznacie ich po owocach”. Inspiracją do wyboru formy okazał się natomiast obraz „Syn człowieczy” surrealistycznego malarza René Magritte.
Więcej informacji o projekcie: Facebook
Źródło: boredpanda.com
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Szukacie prezentu dla fotografa? Oto nasze propozycje na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
Światowej sławy fotograf National Geographic gościem festiwalu ŚwiatłoSiły 2024
Współpraca reklamowa
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa