Kampania „Odkrywaj Więcej” z prestiżową nagrodą Effie!
W gronie zwycięzców ostatniej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych, Effie Awards, znalazła się marka Amundsen zdobywając złotą statuetkę za kampanię Odkrywaj Więcej.
Artykuł promocyjny
Inspiracją do powstania marki Amundsen była legendarna wyprawa na Biegun Południowy - była to jedna z najtrudniejszych wypraw, jakiej podjął się człowiek. Dzięki prowadzonej w 2018 r. kampanii pod hasłem „Odkrywaj więcej”, marka przekonywała, że nie ma rzeczy niemożliwych, każdy może stać się poszukiwaczem przygód i wciąż odkrywać to, co nieznane.
W ramach działań nawiązano współpracę z trzema ambasadorami – Łukaszem Nowickim – aktorem, dziennikarzem i podróżnikiem, Krzysztofem Starnawskim – nurkiem i pasjonatem fotografii głębinowej i Marcinem Dobasem – fotografem National Geographic.
Zwieńczeniem kampanii był prestiżowy konkurs Amundsen Photo Awards, podczas którego wyłoniono autorów najlepszych fotografii w czterech wyjątkowych kategoriach: zwierzęta, ludzie i krajobraz oraz kategorii specjalnej - Zimowa Ekspedycja. O jego sukcesie świadczy liczba zgłoszeń – jury konkursu musiało ocenić niemal 14 tysięcy zdjęć.
Niecały rok później marka Amundsen świętowała zdobycie jednego z największych wyróżnień w dziedzinie marketingu: złotą statuetkę Effie Awards.
1 z 2
Kampania „Odkrywaj Więcej” z prestiżową nagrodą Effie!
2 z 2
Kampania „Odkrywaj Więcej” z prestiżową nagrodą Effie!