W tym artykule:

  1. Komunikat Ryanaira w sprawie globalnej awarii
Reklama

Z komunikatu zamieszczonego na portalu X wynika, że jeden z najpopularniejszych przewoźników w Europie również ma problemy związane z globalną awarią informatyczną.

Komunikat Ryanaira w sprawie globalnej awarii

„Obecnie doświadczamy zakłóceń w sieci spowodowanych globalną awarią IT, nad którą nie mamy kontroli. Zalecamy wszystkim pasażerom przybycie na lotnisko co najmniej 3 godziny przed planowaną godziną odlotu" – czytamy w komunikacie przewoźnika.

W dalszych instrukcjach czytamy, że problem może dotyczyć odprawy online. „Jeśli masz dzisiaj wyjazd i nie odprawiłeś się jeszcze na swój lot, możesz to zrobić na lotnisku" – piszą przedstawiciele firmy.

Choć firma Ryanair nie jest odpowiedzialna za zakłócenia, w komunikacie opublikowano również przeprosiny do pasażerów. „Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane globalną awarią IT strony trzeciej" – tymi słowami zakończono komunikat.

Wszystkim podróżującym dzisiaj samolotami zalecamy śledzenie bieżących komunikatów linii lotniczych. Problemy występują m.in. na lotniskach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku.

Reklama

Źródło: X.com

Reklama
Reklama
Reklama