Znamy najdziwniejsze prośby hotelowe gości
O co może poprosić gość, by zadziwić obsługę hotelu?

Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa - to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi mieli okazję spotkać się pracownicy hoteli na całym świecie – wynika z najnowszych badań serwisu Skyscanner.
Wysmakowani
Najwięcej niecodziennych uwag dotyczy jednak jedzenia. Pewien pan domagał się 15 ogórków dziennie, inny zaś jadł tylko prawe udka kurczaka. Zdarzył się także podróżnik, który chciał, aby
w jego toalecie płynęła woda mineralna.
Wymagający
A najdziwniejsza skarga? Starsza para domagała się zwrotu kosztów pobytu, ponieważ ich pies nie był zadowolony z pokoju i obsługi. I nie było to w hotelu dla zwierząt. Do usług!
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz także
Polecane
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 20
Edukacja bez granic: Akademeia High School i sukces w globalnym świecie
Współpraca reklamowa
Madera: raj dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku
Współpraca reklamowa
Kierunek: Włochy, Południowy Tyrol. Ależ to będzie przygoda!
Współpraca reklamowa
Komfort i styl? Te ubrania to idealny wybór na ferie zimowe
Współpraca reklamowa
Nowoczesna technologia, która pomaga znaleźć czas na to, co ważne
Współpraca reklamowa
Wielorazowa butelka na wodę, jaką najlepiej wybrać?
Współpraca reklamowa
Z dala od rutyny i obowiązków. Niezapomniany zimowy wypoczynek w dolinie Gastein
Współpraca reklamowa
Polacy planują w 2025 roku więcej podróży
Współpraca reklamowa
Podróż w stylu premium – EVA Air zaprasza na pokład Royal Laurel Class
Współpraca reklamowa
Chcesz czerpać więcej z egzotycznej podróży? To łatwiejsze, niż może się wydawać
Współpraca reklamowa
Portrety pełne emocji. Ty też możesz takie mieć!
Współpraca reklamowa